Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2016 22:19 - Телефон ни събира, телефон ни дели ...
Автор: ishido Категория: Политика   
Прочетен: 240 Коментари: 0 Гласове:
0



 Отдавна не съм писал тук, .... не че не ме напъва, не че и аз не искам да кажа нещо на всички. Въпросът, който си задавам е дали изобщо някой иска да чуе ..... 
Скоро прочетох нещо в смисъл, че от малки ни учат по-умният да отстъпва, а после се чудим, че простотията напредва с такава скорост.
Тази вечер с радост разбрах, че Той се е обадил на чистачка от Софийското летище, спасил е семейството и, като е развалил договор, който я обрича на безработица.
Господи с какъв трепет прегърнах телефона, сложих го до мен в спалнята, увеличих силата на звънене, дано не го пропусна, ако реши да се свърже и с мен. Такова вълнение не съм изпитвал откакто преди много години нашите (бог да ги прости) , казаха, че утре ще ми купят сгъваем велосипед " Балкан" .
Трескаво прехвърлям през ума си какво да поискам, дори мечтите ми стигат до там, че си намислям три желания, трябва да съм подготвен, всичко се случва, както казваше един "малка е човешката глава, за да събере всичките чудеса на света" ! 
Малки са главите на обикновенните хора но Неговата не е! На Него му се налага да мисли за всички ! Той измисля газови хъбчета, малки но независими, нищо че нямаме газ, този проблем ще го решим чрез отпускане на субсидии за засаждане на боб.
Той мисли как да прецака Европата и докато се целува с големите началници, ние да усвоим максимално еврофондовете, чрез строежи на паркове, очертаване на велоалеи, екопътеки и други проекти изправящи икономиката на крака. 
И Тато така ги целуваше, като се замисля връщайки се назад в историята ни, явно целувките спасяват държавицата ни. Целувките могат да бъдат различни видове. Има такива от любов, чували сме за тях, но малко са ги виждали. Могат да бъдат от мъка, на изпращане, тях сме ги виждали най-много на втори терминал! Някога се хвалехме с познат в чужбина, дънки, дъвки и бонбонки .... Сега ни стяга за гърлото, когато казваме, че децата са там, хвалим се, че са добре ..... обаждат се, поне в началото ..... Представяме си, как ще водим внучетата в парка, чудим се на какъв език ще си говорим ....
Отнесох се ...
За Него ми беше думата, и не толкова за Него като личност, а за това, което олицетворява. Той е като хапчето от рекламата, което ще направи мускулите ти големи и силни, без да се налага да се потиш във фитнеса, той е силният, който ще се справи с лошите, докато ти си износваш домашните чехли между хола и спалнята.
Само го остави да работи ! Чух, че спрял търг за проектиране и направа на горски пътища, но нищо, все ще ги пуснат и тогава "ех балкан ти роден наш" ! Дано се сетят и мандри да построят, че да се върнат партизаните в гората, да си ги посрещнем официално, че сега трудно се различават без ватенка и шмайзер!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ishido
Категория: Политика
Прочетен: 11684
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031